Lijkt me heerlijk, maar hoe bestel ik nu zo een brunch?
Bestellen van een brunch gaat als volgt:
1. Open onze website en selecteer “Brunch bestellen Ede“.
2. Op de betreffende pagina kun je je brunch helemaal naar eigen wens samenstellen.
3. Zodra je tevreden bent met je selecties, kun je je bestelling bevestigen.
4. Indien je nog geen account hebt aangemaakt, dien je dit eenmalig te doen.
5. Nadat je een account hebt aangemaakt, kun je de betaling voltooien.
6. Je hebt twee betaalopties: op rekening (alleen voor bedrijven) of via iDeal.
7. Zodra we je betaling hebben ontvangen, nemen we je bestelling in behandeling en bezorgen we deze op de door jou gekozen datum en tijd.
Het is zo eenvoudig als dat! We kijken ernaar uit om jouw brunchbestelling te ontvangen en ervoor te zorgen dat je een heerlijke maaltijd hebt.
Kan ik een offerte aanvragen, alvorens ik overga tot een bestelling?
Absoluut, we staan klaar om je verder te helpen. Hier is hoe je een offerte kunt aanvragen:
1. Navigeer naar onze website en klik op de knop “Offerte aanvragen”.
2. Je wordt nu doorverwezen naar een pagina waar je een formulier moet invullen.
3. Start door je adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres in te vullen.
4. Daarnaast kun je aangeven voor hoeveel personen de brunch is en of er speciale wensen zijn, zoals vegetarisch, veganistisch, glutenvrij, en meer.
5. Wees zo specifiek mogelijk in je wensen, zodat we een offerte op maat kunnen samenstellen die aan al je verwachtingen voldoet.
Wij streven ernaar om jou de beste service te bieden, en het aanvragen van een offerte is de eerste stap naar een onvergetelijke brunchervaring.
Ten slotte
Met onze jarenlange ervaring in de cateringbranche in Ede, kunnen we met zekerheid zeggen dat elke bestelling van topkwaliteit is.
Ons toegewijde team van professionals bereidt elke maaltijd met liefde.
Als je onze klantrecensies op onze website bekijkt, zul je zien dat we hierin uitblinken.
We hopen je binnenkort ook tot onze tevreden klanten te mogen rekenen!
Eet smakelijk!